Music

niedziela, 12 maja 2013

UWAGA !!!!!

Kochani ! bardzo wam dziękuje, za wszystko, za to prawie 700 wejść, za to, że czytacie bloga. Jest tylko jedna rzecz, która zastanawia mnie. Dlaczego nie skrobniecie czegoś po przeczytaniu ? Zaczęłam pisać bloga i robię to dla siebie, ale miło by mi było gdybym widziała więcej, niż tylko 1 kom pod rozdziałem w pewnym sensie jest to dla mnie mało ważne, ale to jest miłe jak ktoś docenia to co robię wiec dlatego proszę was o to abyście uszanowali, to co robię ! Dziękuje za wszystko bo na prawdę czasami jestem w szoku jak widzę ze nie było mnie 2 dni na komputerze i widzę 100 wejść więcej <3 !

3 komentarze:

  1. Nie przejmuj się. :) Niektórym po prostu nie chce się ruszyć tyłka i zostawić komenta. ;)
    Zdecydowanie dużo więcej os. czyta, bo przecież widać po liczbie wyświetleń. :P
    Ja czytam i komentuję, zawsze będę. :D
    Także, do NN! Życzę jeszcze więcej weny niż ostatnio :*

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz dalej !
    ludzie wchodzą na twojego bloga = czytają go ! <3
    mi osobiście też nie zawsze chce się komentować... ;o
    jeżeli zależy ci na komentarzach pisz coś w stylu "10 komentarzy = kolejny rozdział" ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze i zeby tego było mało, pisze ze tylko 3 potrzebuje bo na prawde 3 kom mnie cieszą to juz jest jakiś szacunek .;)

      Usuń